Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2020 alkaen.
Nämä toimitusehdot koskevat kaikkea asiakkaille toimitettavaa myyntiä tilaustavasta riippumatta.
Verkkokauppa
Kukka & Juhla Decor Oy, email: info@kukkadecor.fi, gsm: +358 (0)401 422 440, Y-tunnus: 3166148-5
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotevalikoima
Tuotteet valmistetaan pääsääntöisesti tilauksen jälkeen eikä niitä ole valmiina varastossa. Pois lukien tietyt tuotteet, esimerkiksi kukkaruukut, kynttilät, kortit tai muut esineet. Toimitettavan kukkakimpun ja asetelman materiaalit saattavat vaihdella kuvan mukaisesta, esimerkiksi tuotteiden saatavuuden takia. Kukkakimpun tai asetelman tyyli ja värimaailma kuitenkin pidetään niin lähellä kuvan mukaista kuin mahdollista.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilausvahvistus toimitetaan automaattisesti tilatessa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Verkkokaupasta jätetty tilaus astuu voimaan vasta kun kauppasumma on kokonaisuudessaan maksettu. Laskutusta käytettäessä kaikkien erääntyneiden laskujen tulee olla maksettu, ennen uutta toimitusta.
Maksaminen ja maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kukka Decor Oy:n yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
info@kukkadecor.fi
+358 (0)401 422 440
Toimitusaika
Toimitamme pääsääntöisesti kukat tilauspäivää seuraavana päivänä tai valitsemanasi toimituspäivänä klo 15:00 – 21:00 välisenä aikana. Pyhäpäivien, juhlapyhien ja sesonkiajan poikkeuksellisista tilaus- ja toimitusajoista kerrotaan tarkemmin nettisivullamme.
Teemme kaikkemme, että kukkatoimitus onnistuu sovittuna päivänä. Poikkeustilanteissa sovimme asiasta aina erikseen vastaanottajan kanssa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tilaaja valitsee kukkien toimitusajan tilauksen yhteydessä. Jos vastaanottajaa ei saada kiinni, kukat jätetään oven edustalle. Tällöin tilaaja vastaa kustannuksista, joita lähetyksen mahdollisesta katoamisesta tai vahingoittumisesta aiheutuu.
Annetut tiedot ja vahingonkorvaus
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Kukka Decor Oy ei ole vastuussa asiakkaan antamien mahdollisten virheellisten tietojen kuten osoitteiden ja ovikoodien, puutteellisten/virheellisten puhelinnumerojen hänelle aiheuttamista haitoista eikä vahingosta. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, ei Kukka Decor palauta tuotteen ja kuljetusten hintaa asiakkaalle, eikä korvaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa. Kukka Decor Oy ei vastaa välillisistä vahingoista.
Takuu
Kukka Decor Oy takaa, että tuotteet ovat tuoreita ja hyvässä kunnossa toimitettaessa asiakkaalle. Mikäli laatu ei kuitenkaan vastaa odotuksianne, on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia, ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida. Mahdolliset huomautukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä välittömästi toimituksen tapahduttua. Mikäli tuotteessa on toimittajasta johtuva laatuongelma, toimitetaan vastaanottajalle uudet kukat veloituksetta. Tavarantoimittaja ottaa tällöin aiemmin toimitetun tuotteen takaisin.
Tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroissa (€) ja hinnat sisältävät ALV:n tuotteen verokannan mukaisesti. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja tarjouksia.
Alennukset/tarjouskoodit
Kukka Decor Oy tarjoaa välillä alennuksia ja tarjouksia alennuskoodeilla tai ilman koodia. Tarjouskoodit ovat normaalisti voimassa vain kerran/asiakas. Tämän jälkeen koodi lakkaa toimimasta. Tarjouksia ja alennuksia ei voi lisätä tilaukseen enää tilausvahvistuksen jälkeen.
Sopimuksen sitovuus
Osapuolia sitova sopimus syntyy, kun Kukka Decor Oy on lähettänyt asiakkaalle erillisen tilausvahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Kukka Decorilla on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä asiakkaan tilaus. Kukka Decor ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa.
Kukkien tilauksen peruuttaminen ja palautukset
Tilauksen voi peruttaa pätevällä syyllä 2 vuorokautta ennen toimitusta, päteväksi syyksi katsomme esim. sairauden. Peruutuksista veloitetaan aiheutuneet kulut. Maksupalautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti.
Tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksesta ja toivomusten mukaisesti, eikä tuotteita pystytä myymään edelleen ilman huomattavia tappioita, tuotteilla ei näin ollen ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta.
HUOM! TUORETUOTTEILLA EI OLE KULUTTAJASUOJALAIN MUKAISTA PALAUTUSOIKEUTTA.
Verkkokaupan ei-tuoretuotteiden tilauksen peruuttaminen ja palautukset
Asiakkaalla on oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu eli haettu Postista tai Matkahuollosta. Tuotteen voi palauttaa Postin tai Matkahuollon kautta maksutta asiakaspalautuksena.
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme 19,90 € käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postista tai Matkahuollosta Postin tai Matkahuollon säilytysajan puitteissa.